Annandag

Nu är det mesta uppackat efter julens festligheter. Och jag har haft en riktigt fin jul. Visst är det mycket som ska packas och fixas innan man kan ge sig av och njuta på riktigt, men det är det värt tycker jag! Förstår inte riktigt hur mycket grejer man behöver ha med sig för två övernattningar med en liten, men mycket packning blir det. Bra att inse att vi behöver en större bil! Firandet blev sådär alladeles lagom. Det bästa av allt: INGEN STRESS! Jag tycker det är bra att sprida ut firandet lite, så det var bra att våra familjer kunde lösa det så. Lilja kunde sova sina två timmar mitt på dagen och så var hon pigg och glad på båda kalasen.
 
Lilja är för tillfället galen i Pippi, så det blev mycket Pippi i klapparna, vilket så klart var mycket uppskattat! Tröja, mössa (som helst ska vara på hela tiden), strumpor, gosedjur, böcker och av oss fick hon Pippi-huset som hon bläddrat efter i leksakskatalogen i veckor. På julaftonsmorgon fick hon öppna paketet och hon blev så glad! Satt och grejade med det riktigt länge och idag när hon kom hem har hon fortsatt att fixa och dona. Hon vill liksom krypa in i huset, så spännande är det! 
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0