Kusinkärlek

Igår jobbade jag min första dag. Det kändes väl inte riktigt som att jag börjat på riktigt eftersom eleverna börjar imorgon. Men jag fick ändå åka hemifrån, utan min lilla prinsessa, och det gick bra måste jag säga. Trots att det började krypa konstigt i kroppen vid lunchtid... Det som gör att det ändå känns bra är att hon kommer vara i trygga händer. Mamma är mormor-ledig på onsdagar, så än så länge blir det ingen inskolning på förskola. Det blir nyttigt för mig att träna på att lämna vilket inte är min starkaste sida. Och en dag i veckan ska jag förhoppningsvis överleva... Oftast är även pappa med och så får ju Lilja leka med kusin Alicia hela dagen. Och det är faktiskt bland det bästa som finns. De har så roligt med varandra nu. Håller handen och kramas. Bara för att de tycker om varandra. Det är kusinkärlek!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0