Onsdag

Efter dagar av en envis förkylning börjar både jag och Lilja bli lite piggare. Idag är vi i alla fall feberfria! Det är inte kul när små bebisar är sjuka. Nu ligger hon och sover i vagnen efter en promenad i regnrusket. Men oj så skönt det var med lite frisk luft. Jag har inte varit utanför dörren sen i fredags. Vi fortsätter att försöka ladda batterierna! Här komer lite blandade bilder från senaste veckorna. För vad gör vi en dag, när vi mest gör ingenting?
 
Vi har "mag-gympa" i babygymmet varje dag och tränar nacken.
 
Men det händer att det blir tröttsamt och då är det OK med lite vila...
 
Vi brukar sitta i soffan och bara mysa...
 
Sova i soffan går också utmärkt!
 
Eller så går det bra att sova när pappa Marcus städar!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Farmor

Härligt att höra att ni mår bättre Du och Lilja! Kram

2012-09-26 @ 16:44:26
Postat av: Mormor

Va glad jag blir att ni är piggare.Puss på er!

2012-09-26 @ 18:55:07
Postat av: Hillevi

Fina lilja! Vad lik hon är Markus, blir mer och mer lik för varje gång jag ser henne!
Kram

2012-09-27 @ 06:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0