Bra dag!

Igår hade jag en sån där jättebra dag. Jag, Mia och Linda startade med att simma på Actic. Första gången jag var där sen Lilja kom. Det var otroligt skönt och jag kände mig riktigt stark. Jag måste ju erkänna att det är fruktansvärt jobbigt att inte ha Lilja hos mig hela tiden. Jag känner mig så halv. Men jag fick påminna mig om flera gånger att hon hade det bra på stan med Marcus. Vi lyxade till det med bastu efteråt. Sen gick vi in till stan där Lilja och Emelie anslöt. Lite strosande på stan och sen en god, lång lunch på Spis & Deli. Efter det kaffe och fetechokladkaka på Roberts. Mycket prat och plötsligt var det eftermiddag.

På kvällen åkte lilla familjen till Nissalund där vi firade Tobbe som fyller år idag. God mat och en nostalgitripp i gamla fotoalbum. En lugn och mysig lördagkväll!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0