Bonus

Jag ÄLSKAR att vara mammaledig. Att få vara hemma med min lilla prinsessa om dagarna är underbart. En extra bonus är att min syster Evelina också är mammaledig, året ut i alla fall. Vi träffas mycket om veckona med våra flickor. Och som inte det vore nog så har jag en bonus till. Min mamma har varit så klok att hon numera är "mormor-ledig" varje onsdag. Då kommer hon in till oss i Halmstad och bara myser. Pappa jobbar skift, så han är också ofta på besök. Igår jobbade han, men mamma kom in och hälsade på. Evelina och Alicia kom också hem till oss. Vi var på lekplatsen, lagade mat och smaskade äppelpaj. Och så tog mamma och Lilja igen sig på soffan.

/Josefine

Kommentarer
Postat av: • Amanda •

Vilken fin bild och skönt att få kunna mysa med familjen så mycket :))!

2012-09-13 @ 22:36:19
URL: http://anpluscj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0