Liljas dop

I lördags var det en stor dag för lilla Lilja. Det var dags för dop i Långaryds kyrka! Efter ceremonin hade vi tårtkalas i församlingshemmet. Hela lilla familjen är så nöjd med dagen. Det var så mycket värme och kärlek! Stort tack till alla er som var med och förgyllde Liljas dag!
Anna var gudmor och Evelina och Johan faddrar

Lilla familjen

Minicupcakes i stora lass!


Tårtkalas!

Bildfyrverkeri!!!:



Kvällen avslutade vi med "efterfest" hos mamma och pappa. En mysig avslutning på en fantastisk dag. Och vem kunde tro att dagen skulle avslutas med att alla sjöng "Änglahund" som allsång med allsångsledaren - lilla Selma?!?
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Josefine!
Får börja med att säga grattis till er fina lilla Lilja!
Vi ska ha dop nästa helg och tänkte också ha minicupcakes men jag hittar inga fina minimuffinsformar, får jag fråga vart har du köpt dina?
Tack på förhand! ;)
/Sara.

Svar: Hej Sara! Kul att du hörde av dig. Och grattis till er lilla tös! Jag kan börja med att säga att det var väldigt uppskattat med mini-cupcakes. Man orkar ju äta några flera och det är ju bra om det finns många olika sorter att smaka på... De minsta formarna hittade jag i butiken "Udda Tina" som ligger jämte Skånskan på Storgatan. Supersöta i olika färger och med små blommor på. De rosa med prickar på finns på Åhléns.kram!
Josefine

2012-10-09 @ 12:55:31
Postat av: Erika

Hej! Jag är en nybliven mamma som följer din fantastiska blogg. Här planeras det också dop och undrar vart du fått tag på den långa rosa duken du har på borden? //Erika

Svar: Hej! Kul att du har hittat hit! När jag dukar på vita pappdukar blir det genast mycket trevligare med inslagspapper på bordet! Det piggar verkligen upp med lite färg. Det rosa med vita prickar på finns på Lagerhaus. Kram!
Josefine

2012-10-09 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0