Torsdag

Som föräldrarledig finns det en del tid över när Lilja sover, samtidigt som det då finns tusen saker att göra. Efter gårdagens besök hos min sjukgymnast är jag sjukt peppad med nytt träningsprogram! Bortsett från styrketräning hemma för att stärka upp bäcken och rygg ska det bli löpträning i vatten! Men sjukgymnastiken tar ju inte hela dagen och idag har jag inte slösat bort Liljas sovtid med slösurfande eller slötittande på TV. Jag har varit sjukt effektiv! Efter en härlig promenad tog jag tag i allt tråkgöra. Jag har sett över allt som har med försäkringskassans djungel attt göra och faktiskt blivit en smula klokare, förhandlat elavtal, satt upp Lilja i kö för förskola (tidigt, jag vet, men det ska göras!), ringt vårt försäkringsbolag för att kolla vad det är vi betalar för varje månad och sett över vårt avtal med Telia. Vipps så fick jag ner våra fasta månadskostnader lite grann och det är ju inte fel just nu. För det är bara att inse att man badar inte i pengar när man är föräldrarledig. Fast när jag tittar på min sovande lilla prinsessa i vagnen känner jag mig rikare än någonsin!
 
Vad gör vi annars om dagarna? Här kommer lite blandade bilder och det är konstigt, men på minneskortet fanns inte en enda bild på mig utan bara på Lilja:
 
Lilja kan sitta i sin barnstol med lite stöd...
 

Hon pratar mer än någonsin om dagarna...
ALLT ska in i munnen...


Hon älskar Alicias gåstol...

Speglar är kul!

Hon kan snurra runt!

*
Men att bada är allra roligast!
 
Nu ska vi upp och leka lite med Stella och Lykke!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig!Så fina bilder...nu är farmor nöjd...så kul att kolla in här på lilla Lilja liisa.
Tack för i går. Kramar

2012-11-01 @ 15:50:32
Postat av: Hillev

Sötnosen!

2012-11-01 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0