Lördag med onsdagsbilder

Jag har börjat med nya träningsprogrammet så i torsdags gjorde jag första löpträningen i bassängen. Det kändes riktigt bra. Och igår var det sjukgymnastik och promenad ner till stan. Något förvånad blev jag när tog en sväng för snävt och körde in i Pluras tjocka mage. Ursäkta mig! 
Efter lilla krocken körde vi och storhandlade på Maxi tillsammans med resten av Halmstadborna. Sen äntligen fredagkväll som är en av veckans höjdpunkter! Mys med lilla familjen. Vi gjorde hemmagjord pizza och tittade lite på x-factor när lilla prinsessan somnat.
 
Här kommer lite onsdagsbilder:
 

Nyfiken

Kusin Alicia

Extra mysigt i vagnen nu när fårskinnet är på plats.


Mormor-mys

En köttfärssås-puss är aldrig fel!
 
 /Josefine

Kommentarer
Postat av: Mia

Sååå söta!!!

2012-11-03 @ 16:09:33
Postat av: Hillevi

Finaste kusinerna!

Svar: Ja, tänk så mycket de kommer busa! Trevlig helg! kram
Josefine

2012-11-04 @ 10:20:32
URL: http://www.annasalster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0