Min helg!

Ny vecka! Igen! Jag har haft en riktigt skön helg i solskenet. Jag började med att köra till Långaryd för att fira Anna. Hon bjöd på god mat. Efterrätten får 10 poäng! Hallon- och kolapaj med vaniljglass... Så kul att träffa Ida, det var riktigt längesen vi sågs! Tack Anna och ni andra för ett mycket trevlig kalas. Glömde kameran så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på. Jag sov i Långaryd för att slippa köra in till stan på natten. Och då blev det mysig frukost med mor och far. Innan jag körde mot nästa stopp hann jag träffa Julia och Maya för en efterlängtad kram. Jag stannade på Nissalund för att plocka upp Marcus där det bjöds på lunch. Extra bonus för mystid med lilla Selma!



Jag och Selma i somras

Vi körde mot Lekcenter för att beställa vagn. Det blev, efter mycket funderande från min sida, en mörk blå. Nu börjar allt kännas verkligt!

På kvällen var jag och Marcus hos grannarna. Även där bjöds på kanongod mat! Som vanligt sprang timmarna iväg. Söta Stella somnade i mitt knä. Och denna gosiga tjej ska jag hömta på förskolan imorgon.

Igår var jag sååå trött. Vet inte om kroppen känner av när det är helg. Jag sov ganska länge och ändå somnade jag när vi tittade på Vasaloppet. Att åka och handla på Maxi var lika ansträngade som ett spinningpass. Hela jag kändes otroligt tung! Marcus tycket att jag var "mycket gravid" och "väldigt stånkig". Och detta är väl bara början...

Idag har jag lite mera energi. Har simmat 30 härliga minuter! Nu blir det soffan!


/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder på dig å selma. ni är såå söta båda två. får höras snart, kram hannie

2012-03-06 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0