Skolavslutat!

Jag är så trött. Fötterna är lika breda som långa som höga. Ryggen värker och trots en hemmagjord, god pizza är energin = noll. Borde ta en dusch men kommer liksom inte ur soffan... Det är ju inte så konstigt att jag är trött. Så här i efterhand vet jag inte var jag tänkte på när jag drog igång en skolmusikal med 65 elever! Men nu är det över och det gick så bra! Alla elever var glada. De sjöng och dansade precis som de skulle. Föräldrarna var nöjda och det är alltid ett gott betyg. När de sjöng sista låten började jag nästa gråta för att de var så duktiga. Och jag höll på att börja gråta nu när jag kom hem också. Mina elever hade gjort så fina kort som jag läste nu. Tänk att man kan fästa sig så vid barn på bara två terminer. Men nu är jobbandet över! Kommer i och för sig jobba måndag, men då är det mest allt avslutande arbete. För nu har jag SOMMARLOV! Jag ska vila upp mig. För om 3 veckor beräknas vår lilla bebis vara hos oss...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet precis hur du känner. När mina ettor tar studenten om två år kommer jag lipa sönder mig! Hoppas du får tre härliga veckor innan den nya familjemedlemmen anländer!

2012-06-15 @ 10:42:46
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0