6/6

Det har varit sååå skönt att få en ledig dag mitt såhär i veckan. I går infann sig fredagströttheten trots att det var tisdag! Maya, Tobias och Jonas var här och grillade. En mysig kväll! Idag har jag och M njutit av dagen. Jag lyckades somna om och vaknade klockan 10! När hände det senast?!? Efter en härlig frukost och lite fixande i badrummet åkte vi för att simma på Actic. Kul att Marcus ville vara sällskap! Nu är det så gott som klart i badrummet (bilder kommer en annan dag) och jag och Elina har tagit en härlig kvällspromenad. Vi kämpar oss runt vår runda, med två stora magar och lite flåsigare än vanligt... Och som om inte detta vore nog för en bra dag så är jag dessutom nu HELT klar med alla skriftliga omdömen! En lättnad infinner sig i kroppen och jag inser att snart är det SOMMARLOOOV!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0