...

Om du sett mig nu hade du nog tänkt - foglossning, för jag går som en anka. Men så är det inte. Värken är tillbaka och jag kämpar till tusen för att härda ut, utan värktabetter. Hoppas så att att det inte blir ett för långt skov. Det suger för mycket energi...

I övrigt mår jag bra. Så bra att jag verkligen får känna efter att jag verkligen är gravid. Börjar bli lite nervös inför ultraljudet nästa vecka. Har kännt lite fladder i magen men jag vil ändå se att allt ser bra ut. Att hjärtat slår och att vår lilla krabat växer! Klart att jag är nervös... Har drömt att jag och M sitter där och barnmorskan säger att det inte finns någonting i magen. Tom! Att jag barar gått och blivit småfet. Därför känns det skönt att vi fått se Sesam under våra två tidiga ultraljud.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

skov? har du någon sjukdom eller reumatistiska besvär?

2012-01-27 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0