Julstämning på topp!

Med risk för upprepning säger jag igen! Jag ÄLSKAR julen. Det är klart en av årets höjdpunkter. Tid tillsammans med dom jag tycker om och en massa ledig tid med lilla familjen. Nu går vi mest runt här hemma och myser, dricker glögg och filar på lite julklappsrim. Men jag är lagom jultokig. Jag bakar inte ihjäl mig och jag pyntar inte till förbannelsen. Idag tog vi en tur till stan för att ta en lunch. När jag såg många springa runt mellan butikerna med stress i ögonen, barn som grät och föräldrar som bråkade kändes det skönt att våra klappar låg inslagna under granen. I år hade Lagerhaus galet mycket fina inslagspapper. Lite sidenband och gammeldags presentpapper höjer julstämningen ännu lite grann...
 
Nu ska Lilja julbada och vi ska fortsätta mysa, äta skumtomtar i tonerna av underbar julmusik!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0