Långaryd

Igår körde lilla familjen upp till Långaryd. Vi började med ett mycket trevligt besök på Långaryds marknad. En marknad utan en massa krimskrams och skit. Men det var kanske inte marknaden i sig som var bäst utan att där var så många gamla vänner och bekanta. Lilja var vaken en stund och kollade då nyfiket på allt folk i bärselen, men sen sov hon allra mest i vagnen. När vi pratat klart och kollat färdigt vid alla marknadsstånd åkte vi hem till mor och far där vi hade kalas för mamma, mormor, Evelina och mig. Fullt ös i huset när alla träffas!


Lilja i sin stickade mössa som kom på posten från Finland!


Min söta lilla kusin Emil som föddes nästan samtidigt som Lilja.


Lilja sov en stund hos Marcus


Mina fyra goa kusiner!
Alicia kalasade på som aldrig förr!

Idag tar jag och Lilja en lugn dag. Nu sover hon på min mage och sen ska vi ut och promenera i det fina vädre. Och nu är hon anmäld till höstterminens babysim! Jag hoppas att hon gillar det lika mycket som hon uppskattar baden i baljan. Nästa vecka drar det igång!
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0