Bättre!

Denna vecka är minst sagt fullspäckad. Både på jobbet och på eftermiddagarna. Idag, när Mia skulle öva inför gesällprovet, var det riktigt skönt att bara sitta i två timmar, utan att kunna göra något annat. Bara prata med fina Mia och släppa allt som har med jobbet att göra. Jag har börjat sova riktigt illa på nätterna. Får gå och kissa flera gånger varje natt och nu börjar det bli svårt att hitta ett behagligt läge. Marcus tyckte jag bökade runt som en liten gris inatt. Men jag ska inte klaga. Bortsett från minus på sömnkontot mår jag så mycket bättre än vad jag någonsin vågat hoppats på. Nu blir det en kopp te och sen sova. Imorgon ska vi på första föräldrargruppsträffen. Spännande!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0