Lördag morgon

Det är så skönt att vakna klockan åtta en lördag och vara alldeles utvilad. Min kropp mår fortfarnade inte bra. Käkar fortfarande alldeles för mycket värktabletter men det känns i alla fall något bättre än förra veckan. Och det är ju något positivt! I torsdags på VILA-kvällen fick dessa gobitar följa med mig hem:



Igår efter jobbet hade jag en fantastisk eftermiddag med Stella. Jag hämtade på förskolan. Efter mellanmål hos mig tog vi bussen ner till stan. Att det kan vara så roligt att åka buss! Vi hälsade på hos Evelina, Johan och Alicia. Sen kollade vi in hos Anna P som börjat jobba i en ny, supermysig butik i stan Udda Tina. Där har dom bland annat mitt favoritmärke PIP. Färgsprakande! Jag och Stella tog bussen hem och på kvällen bjöd Elina och Kim på riktigt go mat! Idol och så är man ju alltid så trött på fredagskvällen. Nu ska jag förberda mig inför dagens spelning, dop i Fämsjö. Sen väntas det god mat i trevligt sällskap ikväll!

Trevlig helg!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så vackert du sjöng på dopet =) Satt med tårar i ögonen! Mvh Josefin

2011-10-29 @ 20:35:30
URL: http://josefin-skriver.blogspot.com
Postat av: Ninni

Assnygg sjal; vart hittade du den? På Vila-butiken i stan? Kollade idag men fann den ej.. Säkert redan slut..

2011-11-03 @ 14:05:12
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0