Helg!

Helgen fortsatte att vara oplanerad men innehållsrik. Lördagen bestod av trädgårdsarbete, vila i solstolen och på kvällen blev det trevligt sällskap på Bull's. Anna och Andreas kom upp på en "nattakaffe" innan kvällen var över. Söndagen startade med en långpromenad med Hannapanna, runt Wapnö och Galgberget. Så härlig höstdag! Vidare på kalas för att fira pappa Johan. Såklart var det Alicia som stod i centrum!


 
Och redan lite planer för kommande! Höst är mysigt! På veckodagarna är utmaningen att ta tillvara på kvällarna trots att jag är heeelt slut när jag kommer hem från jobbet. Idag gick jag och Elina till Actic för ett pass. Och sen har jag hunnit med lite matfix inför veckan och sen drack jag te med Elina och gosade med Stella som växer så det knakar. Hon lär sig nya saker hela tiden. Världens sötaste charmtroll.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0