Books

Efter jobbet igår körde jag in till stan för att möta upp en shoppingsugen Anna. Det blev många härliga timmar på stan med shopping och tjejsnack. Så avslutade vi med fika tillsammans med Marcus på Espresso House. En riktigt fin eftermiddag. Hem för snabbfix och sen körde vi mot Torup för att umgås med Johanna, Jonas och lille Elton (som sov gott hela kvällen). Johanna hade lagat god mat. Mycket prat, lite Idol och lite spel och sen blev klockan ett och det var dags att köra hem. Så gott jag somande. Och jag sov länge, dock med halsont och en snorig näsa. Så idag har jag hafte en riktigt lugn dag. Lite småfix här hemma. Började plocka i vårt "lilla rum" som ibland blir till skräprum efter som det både är gästrum, musikrum, torka-kläder-rum och kontor... Plockade bland annat ner alla mina pocketböcker i en byrå. Det samlar så mycket damm att ha alla framme. Och slänga dom vill jag inte göra. Det känns fel att slänga böcker... Så det borde finnas någon bokloppis, eller kanske skulle jag fixa en "bokbytarkväll"? Har du också en massa böcker som ligger och skräpar?



Nu ska jag vila lite och sen ner till Mia. Kvalitétstid, lite vin och lite ost och kanske ut och kolla läget på stan...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk vad den gammla byrån kan användas till mycket! Du kan tro att Anna är helnöjd(jag me). Tack än en gång och ha en riktigt fin kväll! Kram Lotta

2011-10-08 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0