2011-05-16

Idag blev det återigen en tur till Spenshult. Mina blodvärden har skjutit i höjden så det är inte konstigt att jag känner mig lite trött. Träffade även min sjukgymnast som knäckte lite i ryggen, masserade och peppade mig! Det är mycket bättre än påskveckan, men ännu lång tills jag kan springa 5 km igen... Men det är skönt att det går åt rätt håll!

Efter Spenshult kom dagens höjdpunkt. Jag hämtade sötaste Stella på förskolan. Åh, en sån gobit! Vi har myst, byggt med klossar och druckit mjölk. Marcus är fortfarande lite läskig men så fort pappa kom och hämtade fick Marcus en blöt hejdåpuss. Nu ska jag upp till hennes lika söta mamma!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0