Det nya livet

Jag har varit lite trött denna vecka. Därför har jag inte hunnit uppdatera bloggen som jag vill. Men jag har kämpat på. Slitit hårt på jobbet, startat en detox, hunnit med en dag i Göteborg med med föreläsningar om förskolans förändringar, tränat riktigt bra, besökt Ullared, hunnit träffa en del nära och kära och fyllt frysen med en väldans massa matlådor. Så ja, det har varit fullt upp! Samtidigt har jag verkligen börjat gilla "det nya livet". Livet som student (kallar det inte studenlivet för jag levde ingen äkta studentliv...) saknade rutiner och det tror jag är bra. Visst kan jag sakna att kunna unna sig en sovmorgon, träna spinning mitt på dagen, härliga promenade runt Nissan med Hanna och att slöklolla på "Efter 10". Men hur som helt så trivs jag som sagt riktigt bra! Just nu njuter jag av att på kvällarna lägga mig i sängen, lägga mig på min spikmatta, läsa en härlig chic lit utan att ha en tanke på studentlitteratur som ska plöjas igenom eller kommande tenta.



Och efter spikmattan somnar jag för det mest riktigt gott!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0