Förändrad vardag = Nya rutiner!

Det är stor skillnad på att studera och att arbeta heltid. Nu är det slut på att sova länge och ta dagen som det kommer. När vardagen förändras krävs nya rutiner! Och det krävs PLANERING för att hinna med allt som ska göras. Helt plötsligt ska ALLT göras på eftermiddagar och kvällar. Träffa vänner, städa, tvätta, träna, komma i säng tidigt och mysa med M. Men man vänjer sig! Det som är svårt är att inte dega ihop i soffan efter en dag på jobbet. Det är just precis då som det är lätt att strunta i att träna. Men denna vecka har jag bestämt mig för att det ska bli en bra vecka! Har hunnit med både cirkelträning, core och ikväll blir det spinning med Mia! Sen har jag bestämt mig för att inte sitta i personalrummet och dega på rasten varje dag. 30 minuters rask promenad ska det vara! Det är faktiskt helt underbart att få rensa hjärnan lite varje dag. Och det är riktigt avkopplande att gå min runda när det är så fantastiskt vackert!




/Josefine


Kommentarer
Postat av: emmy

Ja helt sjukt bra!!:-D Ja, så grymt söt:-)

2011-01-13 @ 17:40:27
URL: http://emmysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0