Min examensdag!

Min examensdag i fredags var en sådan där dag som jag alltid kommer att minnas. Det började med en mycket trevlig frukost på Mårtensson. Eftersom alla i klassen skrivit examensarbete sista terminen har vi inte träffats alla på jättelänge. Vi hade mycket att prata om innan examenscermonin...


Hanna, Johanna med vackraste magen i stan och Ida!


Victoria och jag


Josefin och Sofi

Efter en lagom pampig avslutning var vi ungefär såhär glada. Kunde liksom inte sluta le!



Efter det att vi fått diplom åkte familjen till Bulls där en kanonmiddag väntade. Vi startade med vitlöksmarinerade sniglar och därefter högg jag in på en lammytterfilé. Verkligen en 10-poängare.


Med bubbel såklart!


Jag är så lycklig att jag har min mormor och morfar som alltid är med och alltid lika pigga!

Som om inte jag redan var helnöjd med min dag, så avslutades kvällen med kalas hemma hos mig med min och Marcus familjer. Smörgåstårta, en massa gott vin och mammas underbart smarriga "Leila chokladcheescake". Tack än en gång för alla fina blommor och presenter.



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0