Bebisblogg?

Slutade tidigt på jobbet idag. Men jag hann inte med mer för det. Direkt till Spenshult och sen har eftermiddagen och kvällen bara susat förbi. Jag fixade i alla fall ihop en massa mat. Och det är bra att fylla upp frysen! För imorgon börjar jag och Marcus (läs Marcus) vårt första projekt i vårt hem. En vägg ska rivas och taket ska sänkas och Tobias ska fixa lite bättre ljus. Det ska bli riktigt skönt när det är klart, för även om vi kommit i ordning och bott in oss så blir inte det där sista klart. Men snart så! Och idag damp det så passande ner inspiration från HM i brevlådan...
 
Kuddfodral 99:-

Kuddfodral 179:-

Badrumsmatta 79:-


Gardin 249:-

Pläd 249:-

Bilder från hm.se

Hanna kallade min blogg för bebisblogg! Och det har det ju nästan varit på sistone. Det kryllar ju av söta barn omkring mig (inte brar på jobbet!) Men nu blev det lite mer inredningsblogg =)

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0