Zelected by Houze (by Hilleby)



Som sagt var fredagskvällen hos Hillevi en riktig mysfredagskväll! Först var det Home Party med inredning från Zelected by Houze. Snygg inredning som inte kostade farligt mycket. Såklart infann sig min hemska beslutsångerst men tillslut var det en orientalisk ljuslykta som jag beställde (tyvärr ingen bild på den). Kommer passa fint på uteplatsen till våren! Sen hade fina vrdinnan fixat tacos och chokladpudding. MUMMA! Det var så kul att träffa Systern min, Hillevi, Emelie och Malin. Flera år sedan! Tyckte lite synd om de andra trevliga tjejerna för det bli så mycket gamla minnen och "vad-gör-hon-nu-förtiden-prat" när man inte setts på länge och när man är uppväxta på samma lilla ställe.





/Josefine


Kommentarer
Postat av: Malin A

Vilken tur att du inte tog med några flummiga kort på oss! =) Det var kul att träffa dig också! Ha det bra! Kram

2011-02-20 @ 19:12:05
Postat av: Hillevi

Tack själv vännen min! Uppskattade verkligen att ni kom! Stor kram

2011-02-20 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0