C-vitamin

Trots att jag tryckt i mig C-vitaminer lyckades jag inte besegra min 3 veckor långa förkyldning. Istället bröt den ut på riktigt natten till igår. Vaknade med hög feber och ännu mera halsont. Fick stanna hemma från jobbet vilket känns riktigt trist. Somnade om och vaknade klockan 12! Jag behövde med andra ord sova. Orkade INGENTING igår. Idag är det fortsatt vila som står på schemat.

Dagens guldstjärna går till världens bästa granne, Elina, som kom med en supergod tacopaj till lunch. TACK vännen!



Och YES! 25-årspresent till Marcus är fixad!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Jonsabrina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-12-13 @ 13:50:11
URL: http://jonsabrina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0