MITT 2011

Jag brukar ju göra någon form av årskrönika. Så här kommer MITT 2011!


Januari:

Vi firade in nya året på Lilla Helfwetet tillsammans med goda vänner.


Och på nyårsnatten blev jag moster till lilla Maya.


Jag tog min lärarexamen.



Februari:

Jag åkte med tjejligan till Malmö där vi firade Hanna.


Jag och Marcus hade examens/25-års och inflyttningsfest.



Mars:

Jag och Marcus firade att han fyllt 25 med en weekend i Köpenhamn.



April:

Jag och Evelina hade en fantastisk dag på Tylösand SPA.


Vi hade en fin familjedag.



Påsken var rekordvarm!
Vi invigde Bull´s på skärtorsdagen.


Vi träffade familjen.


Första doppet redan i april.


Vi hade grillpremiär på påskafton.


Tjejerna kom på fika och det var varmt!



Maj:

Jag, Evelina och Mamma åkte till Barcelona. En fantastisk resa!


Maya hade 30-årsfest och glassbilen kom! Gissa om jag blev glad!


Jag och en massa goa tjejer var på årets "Perfect Party".



Juni:

Julia tog studenten.


Och vi firade midsommar.


Och vårt kök blev färdigrenoverat.



Juli:

Denna sommarmånaden var fantastisk.

Jag, Mia och Linda åkte till Helsingborg för att se Robyn. En oförglömlig sommardag.


Och mer Helsingborg blev det. Nästa gång med systrarna och Maya.


Jag, M och grannarna skrattade på Sunny Standup.


Det blev en del häng på uteserveringarna:



Och en lång motorcykeltrip med mor och far.


Och sommarens galnaste fest på Solgården där Hoffmaestro spelade.



Augusti:

Jag och Marcus åkte på en romantisk roadtrip. Malmö-Österlen-Karlskrona!




Vi var på Tall Ship Races


Jag drack öl på Wärdshus i trevligt sällskap.


Jag och M var med på Långaryds cykelfest för fösta gången.


Sommarkalas!


Alicia kom till världen!



September:

Jag började på nya jobbet och fick inte så mycket tid över.



Oktober:

Höstfika på Espresso House


"Sista" utgången!


För vi fick världens bästa besked...


Evelina, Johan och Alicia var de som först fick höra nyheten.



November:

Linda, Mia och jag åkte till Göteborg på mysweekend och julshopping. Och jag drack flädersaft i isglaset...



December
:

Det var dags för dop.


Sen har det mest varit julmys! Men de bilderna finns ju i alla jul-inlägg!


GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!



/Josefine



Kommentarer
Postat av: Emelie E

Vilket härligt år det ser ut som!=) Inte kul med vinterkräksjukan, usch! Krya på dig. Kramar

2012-01-03 @ 09:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0