Söndag

Jag gillar verkligen inte 400 bussen. Det var ett tag sen sist, för har man bil blir man lite bortskämd. Men idag skulle M stanna och jag behövde verkligen en ledig hemmadag. Kom hem vid 11-tiden. Så skönt! Ibland måste man landa lite. Jag och Hanna gick en härlig långpromenad på Prins Bertil-stig i detta underbara väder. Så vart och skönt. Och vi hade så mycket att prata om, sådär fröknar emellan. Nu väntas spännande utmaningar för oss båda och är det något man behöver är någon att bolla sina funderingar med. Nu efter maten har jag legat i soffan och kollat på minnescermonin från Oslo. Melissa Horns framträdaden var fatastiskt. Jag grät. Såklart.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0