Were do I begin?

Ja, var ska jag börja? Jag har haft en fantastisk helg då jag hunnit träffa många fina vänner! Helgen började med förkylning och halsont (FÖR TUSENDE GÅNGEN DETTA ÅRET!!!). Så det blev ingen uteserveringspremiär för mig. Efter en underbar promenad med Elina och Stella på Galgberget intog jag soffan. En härlig Detox-sallad, Så ska det låta och Skavlan med fantastiska Lycke Li - sen somnade jag och M pånolltid!



Vaknade lite piggare i lördags och när M åkte för att hämta sin efterlängtade leksak (läs motorcykel) tag jag mig in till stan. Fixade sånt som måste fixas och sen träffade jag Hanna, Jennie och Ellen. Fika på Robert's, Palmen kom.


fikabilder från beeme.blogg.se

Och solen kom! Vårkänslorna började spritta i kroppen och jag ville bara vara ute! Stressade hem, åt en ägglunch på rekordtid och sen cyklade jag, Marcus och Jonas till Örjans vall för den allsvenska premiären. Tråkig match men underbart att vara ute!




Hem snabbt som bara den med min racerbike. Klädbyte och sen till Bull's för att möta upp Marcus med vänner. Kul att springa på Evelina och Emelie! Efter besöket på Bull's startade förfesternas kväll!



Första stopp gjorde jag hos Jenny. Syster kom och hälsade på och visade magen och sen drog ligan vidare på nästa förfest.


Jag är så glad att jag hann träffa min fina vän Hannapanna! Det blir ju inte så ofta nuförtiden...





Eftersom jag var nykter och Evelina gravid fortsatte vi och våldgästade hos Mia och Anders där Tobias och Lina var på besök. 




En bra lördag!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha! HUR ser jag UT?!!??

2011-04-04 @ 22:28:46
Postat av: Emma B

Hej josse, jag hittade bloggen :) & tack för en jätte trevlig kväll! kanske lånar bilden på mig o jempa till fb om det är ok?

2011-04-05 @ 22:02:37
Postat av: Josefine

Tjena! Kul att du hittade hit! Klart du ska låna.

Vi ses. kramar

2011-04-05 @ 22:17:03
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tjena! Kul att du hittade hit! Klart du ska låna.

Vi ses. kramar

2011-04-05 @ 22:17:22
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: ellenfjellen

Jag vill ha receptet på din goooa sallad :) :) Tack för senast, kram!

2011-04-06 @ 16:36:30
URL: http://elleningman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0