Monday

Igår hade jag en lugn och skön söndag. Startade dagen med en frukost från Espresso House. En Chai-latte sätter guldkant på vilken dag som helst. Sen tog jag mig i kragen och gjorde en riktigt storstädning. Så härligt att komma hem idag från praktiken och lägenheten lukar citron-såpa. M är i Stockholm så idag blir det en ensam kväll. Dubbelpass på Actic inbokat. 3 månader sen jag körde en riktig genomkörare så tungt lär det bli, men det är bara att tänka på den sköna känsla som sprider sig i kroppen när endorfinerna spritter i kroppen!


Jag och Anna P på Gastons

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mia

Så fin du är! Och duktig som tränar trots allt! Ses S N A R T !!!

2010-09-27 @ 19:04:44
URL: http://miala.blogg.se/
Postat av: Anna p

Haha! Tack för den ;)

2010-09-27 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0