En bra dag!

Ni som följer min blogg har förstått att det har blåst motvind hos mig på sistone. Så idag ska jag berätta att solen äntligen har hittat mig. Jag har haft en riktigt bra dag. När jag vaknade idag kände jag nästan ingen stelhet eller värk i kroppen. En underbar känsla. Min dag som fortsatte på praktiken och där gick mina lektioner så bra. En sådan dag i klassrummet göt att mitt yrkesval känns rätt ända in i märgen! Också en skön känsla. Jag fortsatte med kvällsmat på Lindex med goaste gänget. Avsluta kvällen med idolmys med Linda och Tess. En bra dag med andra ord. Jag kommer somna med ett leende på läpparna.



Måste bara säga att det känns så kul att två härliga och duktiga musikvänner gått vidare till slutaudition i Idol! Önskar er all lycka.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0