ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej, kanske...

Mitt besök av examinatorn idag gick bra. Faktiskt mer än bra. Det gick toppen! Jag borde hoppa och skutta efter alla fina ord. Men just befinner sig mitt fokus någon helt annanstanns. När jag inte får klara besked, när det är ja, sen nej, sen ja och nej igen, blir jag lite smått galen. Idag ja och nu nej. Eller kanske ja. Kanske har jag låtit mig drömma för mycket. Men samtidigt är det inte ett nej som jag inte står ut med. Utan det är ovissheten. Jag tänker och grubblar på tok för mycket, och då har jag ändå blivit bättre på just sådana här grejer. Så jag tänker, frågar, pratar, fantiserar... Och M är som vanligt helt lugn som en filbunke! Bara denna veckan med, sen hoppas jag att denna långdragna budgivning nått sitt slut!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mia

Wiiihooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!! Underbart att höra dig så glad igen!

2010-10-13 @ 19:25:54
URL: http://miala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0