Uppladdning

Nu är jag hemhemma i Långaryd efter en droppdag på Spenshult. Lite snurrig, men annars mår jag bra! Och igår fixade Sara mig i håret så nu känner jag mig höstfin. Kvällen avslutades med jubel från soffan när Linnea tog sig till fredagsfinalerna. DU ÄR GRYM! Idag har det fikats hos finaste mormor och morfar och snart börjar uppladdningen inför kvällens Oktoberfest. Kul ska det bli! Extra kul att träffa Mia och Anders för det var alldeles för längesen. Och jag och Linda ska fixa oss tillsammans, precis som förr! En powernap på det och sen kör vi!


Ska försöka mig på att fläta håret, dock inte riktigt såhär avancerat....

/Eine kleine Mädchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0