Systrar på stan




Alla dagar borde börja med en härlig långpromenad. På hösten är det lätt att ligga kvar i sängen för att det är så ruskigt ute. Men inte idag! Över en timme i motionsspåret med trevligt sällskap. Och det är ofta det som gör att man tar sig upp ur sängen eller soffan, planerade promenader med en vän kan verkligen vara avgörade om den där promenaden blir av eller inte. Jag hann knappt komma hem innan fina syster ringde om vi skulle göra staden idag. Så det fick det bli. Och jag blev så glad! Mitt pannband som jag köpte förra vintersäsongen glömdes på Röda Kvarn, så idag när jag kom in på Monki och det fanns ett likadant pannband i realådan för 20 kronor. Pannband är det bästa för höstpromenader. En mössa blir lätt för varm när det ångar om huvudet, men ett pannband värmer öronen fint! Köpte även hem det som kan bli årets nyårsblåsa. Kanske borde den lämnas tillbaka. Jag behöver ju hålla i mina pengar... Får fundera!

Och hoppsanhejjsan! Ikväll blir det kanske lite utgång i alla fall...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Syrran

Trevlig dag på stan! Tack:), du e också fin!



Ps: Har skickat över mitt CV + personligt brev, om du ville kolla upplägg &sånt.

2010-10-31 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0