New chapter!

Papperna skrevs på i fredags så nu är allt klart! Vi får nycklarna redan den 22 november, om fem veckor alltså. Har inte riktigt fattat det här. Jag kommer verkligen sakna vår lilla lägenhet i Drottning Kristina Passagen som jag älskar. Det fina stengolvet, de djupa fönsterna, innergården och de härliga gröna dörrarna. Men på sistone har den börjat kännas liten och trång. 47 kvadratmeter är lite tajt för två... Både jag och M började känna i somras att det var dags för någon nytt. På visningen förra tisdagen kände båda när vi gick in genom dörren att här vill vi bo, här kommer vi att trivas. En underbar känsla. Visst blir det nytt att helt plötsligt få lite avstånd in till stan, till skolan och till gymmet, men samtidigt känns det mer som ett riktigt hem. Jag och M dansar av glädje!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

/Josefine the Dancing Qeen

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va Ni dansar bra, hahaha!

2010-10-18 @ 19:11:16
Postat av: Anonym

sjukt bra!

2010-10-18 @ 20:07:03
Postat av: Anonym

Härliga moves som jag vill se mer av i höst.

2010-10-27 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0