Full som en duva!

Igår kväll firade vi + fam Gullberg + fam Säfqvist Julia och Karolina som nu fyllt 18 år. Tiden rullar på så snabbt! Fördrink hos mig och M med bubbel och quiz och sen middag på Bulls. Riktigt god mat! Jag smakade sniglar för fösta gången. Jag säger som Timon i Lejonkungen: "Slemmig men mättade!". Mätta och belåtna drack vi kaffe hos oss. På vägen hem uppkom uttrycket "full som duva". Fråga mig inte varför... Krrruuuukrrrrrruuu! Jag och Evelina cyklade bort en snabbis till Madde och sa hej till brudarna en, sen cyklade vi hem igen för att hinna med ett gott glas vin till. Vidare till Gastons där vi dansade gärnet med Hanna och alla glada tjejer innan vi gick bort till Mårten för att avsluta kvällen där. Sammanfattningsvis en alldeles underbar lördag med familj och vänner!


Söta systrarna Säfqvist!




Mmmm, snigel!


"Barnbordet" på Bulls


Skål Julia!


Grymma på Gastons!


Kul att Emma var hemma i Halmstad denna helgen!


Snygg syrra i dimman på Mårten!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Sälen

hahaha, fina bilder!

Du e en galen duva:P, krruuuuh krrruh!

2010-10-24 @ 17:07:34
Postat av: Mamma

Ja,vilken trevlig kväll det blev!Tänk va´kul man kan ha tillsammans med sin mamma o pappa.Kram

2010-10-25 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0