Underverk?

Skoldag och sen en pilotstudie på det. När jag kom hem var jag helt slut men jag blev så glad när Anna och lilla Selma plingade på dörren. En snabb runda på stan med Lotta, Mathilda, Anna och flickorna. Därefter gick jag till Robbans för en snabb fikadejt med Hillevi. Alltid lika trevligt att träffas. En chailatte och en timme försvann snabbt! Vidare till actic med Jenny och Elin där vi körde stenhård cirkelträning. En underbar känsla spred sig i min kropp. Visst, jag känner mig inte så stark eftersom jag inte tränat ordenligt på ett bra tag. Men jag kände mig ändå så bra! Ingen värk eller smärta i kroppen. Jag håller tummarna så hårt som det bara är möjligt att det är nya medicinen som har gjort underverk! Imorgon hoppas jag att jag vaknar med värk, riktigt skön, underbar träningsvärk!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag håller både tummar & tår att de ska funka så du slipper den dåliga värken!

Kul o se dig en sväng igår, alltid lika snygg! Vi ses på fredag!

2010-11-04 @ 10:47:25
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0