Oväntat besök!

En tråkig måndagsförmiddag blev iställen en toppenbra start på den nya veckan. Mathilda kom hit på lite morgonkaffe och sen blev det en tur på stan, jag fick nytta av mina bh-kunskaper och Mathilda shoppade en massa fint. Är det någon som kan bära upp en svart långkjol så är det Mathilda! Och guuuud så mycket fint det finns på Indiska nu. Vill köpa varenda tekopp, kudde och ljuslykta. Nu fanns där även en hel del superfina klänningar och smycken. Men denna månaden handlar det om att hålla i pengarna... Men det är svårt, tro mig!


bild från indiska.se

Och det är mycket funderingar nu... Mer info om detta kommer kanske senare om vi vågar och kan slå till! Tur att M är så lugn annars hade jag tänkt ihjäl mig.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

MEN Josefine, du behöver väl inte smygta bilder på min rumpa i omklädningsrummet och lägga upp dom här :)

TACK för hjälpen!!

2010-05-10 @ 16:11:13
Postat av: Josefine

Haha! Du är väl för söt! Hoppas du trivs i nya kjolen. Vi ses.

kram

2010-05-10 @ 16:21:39
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0