Helg

Igår var en bra dag, Fick en del pluggat, men det bästa av allt var en underbar myskväll med M. Vi började med en toppenmiddag på Bull's och där tittade vi på handbollsfinalen som tyvärr inte gick så bra som vi hade hoppats på. Men maten var riktigt bra. M tog den berömda räkmackan och jag tog tigermarinerad kycklingfile med potatisgratäng, grillad sparris och majs som jag varmt rekommenderar! 100 gånger godare än Helfwetet faktiskt. Efter det blev det filmmys i soffan där M somnade ganska så meddetsamma. Mysigt tycker jag! Jag tittade i alla fall klart på filmen "Away we go"- får bli ett filmtips såhär en regnig söndag!



Idag blev det en sovmorgon och sen en rejäl söndagsfrulle. Gott att sitta och äta länge en söndag och kolla på Tilde på Nyhetsmorgon. Därefter tog jag och Hanna en härlig långpromenad. Skönt!
Och så är jag glad att mor och far verkar kommit iväg till Barcelona, trots askmolnet.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0