Finaste!

Igår var Mia och Anders på besök. Och det blir alltid så mycket skratt! Jag tycker verkligen snart att ni ska flytta hemåt så jag slipper längta så fasligt mycket... I vilket fall var kvällen igår en riktigt höjdare. Vi firade finaste Linda som fyllt år med dunder och brak! Sen blev det komplett utgång med dans på ett dimmigt Morfars och sen vidare till Mårtensson där vi körde järnet tills dess att värmen och köttmarknaden satte igång som mest efter halv tre. Mjölk och cheesburgare och jag somnade med ett stort leende på läpparna. För jag var så nöjd. Och så var jag extra glad för det var inte bara Linda som fick paket igår... Kommer ni ihåg den där spetsjackan i mc-modell som jag tjatat om i flera månader som varkligen inte har gått att få tag på? Vilka hade hittat den och köpt till mig i lite tidig födelsedagspresent om inte finaste och bästaste vännerna Linda och Mia. Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Anders tyckte jag var lite töntig, men det bjuder jag på! Bättre present hade nog inte gått att hitta. Nu har jag en jacka som garanterat kommer att användas mycket flititgt i sommar. TACK!




Bilder från kvällen kommer imorgon! Nu är jag helt slut efter att sovit lite för få timmar och firande av världens bästa Mamma och kvällsmat i Torup. Det känns tyvärr som om förkyldningen i mig håller på att explodera...

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0