Barbapappa!

Nu har jag knaprat tabletter i en vecka igen. Så förra vecken blev det tyvärr inte mycket träning och meddetsamma så känner jag mig uppsvälld som en Barbapappa. Men igår var de första hårda passen och absen och spinningen gick så bra och jag hade inte det minsta ont! SÅN LYCKA! Spinningen var bästa på länge och benen nästan trampade av sig själva. En underbar känsla när kroppen mår bra. När jag kom hem kände jag mig faktiskt inte som en Barbapappa! Så trots att jag inte fick mycket pluggat igår var det en bra dag. Känner att jag har mycket energi idag. Så nu blir det plugg med Hanna, fysikseminarie och imorgon ska sista salstentan skrivas! Yeeeiii! Snart är det sommar! Solen skiner och jag är glad.

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0