Back in Town!

Back in town! Dålig uppdate, jag vet! Har haft två fullspäckade dagar i Torup och Långaryd. Har hunnit träffa M's familj, extra kul att träffa Fanny-kusin, det blir ju inte så ofta nuförtiden. Hunnit umgås med mor och far, systern min, mormor och morfar och småkusinerna. Jag och M hann även med en mysig kvällsmat hos Frida och Emil i Tyresmo. Ja, många har vi träffat och mycket fika har det blivit! Nu pågår uppladdning inför "The Perfect Party" på Mårtensson. Lite beslutsångerst över klädval som vanligt... Men kanske blir det i alla fall halsbandet som jag köpte hos Mia i Norrköping. Det har verkligen blivit en favorit och används mycket flitigt!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0