Morfars

Ibland blir dom spontana, oplanerade kvällarna riktigt bra. Jag och en nykter Hanna och en Anna kan regera en soffa på Morfars alldeles på egen hand, utan några som helst problem! Sjukt bra underhållning av en massa Salem al Fakir-killar, , en Tiger Woods-kopia, en konstig kille som spelade olika luftinstrumet på alla gamla låtar och en annan som höll på att tappa byxorna. Det fulaste igår vara alla de glasögonen med fönsterglas som fanns överallt igår. Kan väl vara cool på dagen men dansgolvet reflekterade dom bara en massa ljus som reflexer. Inte några stilpoäng från juryn i soffan! Jag får säga tack till Hanna som fick vara min asstistent varje gång jag skulle kissa eftersom min jumpsuit inte var särskilt kissvänlig. Ja, det blev en skoj kväll och extra kul att M dök upp som gubben i lådan.





Maria Montezami i Parlamenet NU! Sätt på TVn!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0