Koloxid is da shit!

Igår firades Anna, Emelie och Jennie med en dunderfest! Ett jättetrevligt kalas med god mat, vin med koloxid och en massa dans och skratt! Tack för en trevlig kväll allihopa! Vissa av tjejerna har jag inte träffat på flera år - extra skoj! Vi avslutade på Mårtensson och där har jag inte varit på flera månader. Somnade gott efter en superkväll!


Lisa, jag och Amanda!

Emelie, Emmy och Frida


Systrarna Åsberg!


Fina Ida!


Evelina och Joanna


Paketöppning!


Gruppfoto 1


Gruppfoto 2





På väg mot staden!

Mårtensson!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina kort på Er brudar, ser ut att ha skoj!

"Snygg syrra jag har!" ;)

2010-03-21 @ 19:52:44
Postat av: Frida

Hej bruden, ja visst hade vi skoj som attan!

Koldioxiden gjorde sitt! Hoppas vi ses snart igen,

KRAM KRAM

2010-03-21 @ 20:56:53
Postat av: Amanda

Ja, jag håller med om att de va en mycket trevlig kväll!! Ha de gott!! Kram

2010-03-21 @ 21:15:08
Postat av: Anonym

Du glittar som en discokula Jossan! Snygg som vanligt :)

2010-03-22 @ 13:59:41
Postat av: Daniel

Härliga bilder :))

2010-03-22 @ 14:40:12
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0