Fuck!

Det var inte bara spelningarna som kom som ett brev på posten. Utan även värken. Hela min höft och ländrygg känns som en stelnad cementklump. Klart jag blir förbannad! Sur och arg. Det är så tråkigt när jag hunnit komma igång med träninga och allt - så PANG - så är det svårt att komma upp ur sängen på  morgonen. Men nu ska jag tänka positiva tankar! Jag har faktiskt slagit personbästa. Jag har inte knaprat piller på nästan 3 månader. Alltid någonting att glädja sig åt. Så nu håller jag tummarna att positiva tankar, sjukgymnastik och 10 tabletter om dagen ska vända det här eländet! Jag tänker som Roland: Efter regn kommer solsken!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina Claesson

Usch stackars dig, hoppas det går över snart. Vet inte riktigt vad det handlar om men det verkar INTE roligt. Tänker på dig.

2010-03-23 @ 20:17:04
Postat av: hillevi

din stackare josefine. hoppas de går över illa kvickt så du slipper dras med det....!



vad roligt det låter med alla spelningarna! påminn mig om hyltespelningen så skall vi absolut gå!

kram hillevi.

2010-03-24 @ 09:27:56
URL: http://annastinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0