CLUB MONDAY nr. 1

Jaaaa, Mia och alla andra läsare, JAG LEVER! Mycket dålig update, jag vet. Men två dagar på stranden, club monday-premiär och heldag på jobbet tar sin tid. Och jobba behöver jag verkligen, för pengarna behövs i dessa tider... Med det vill jag uppmärksamma er på att det verkligen kostar 800 kr. att kissa på offentlig plats. 800 JÄVLIGT SVIDANDE kronor för lilla Josefine. Jag läste dessutom att Halmstads poliser är bäst i landet att ge böter för just detta. Så de två poliser som såg mig dyka upp ur en buske (på en heeelt tom gata i Halmstad 02:10- EN MÅNDAG!) var nog enbart ute på jakt efter någon kissnödig som jag... Så passa er i sommar för dom lurar på oss kissnödiga överallt! Ja, ja får sluta gräma mig över det här. Nöden hade ingen lag... Nog pratat om det. Nu blir det bildbombning från CLUB MONDAY'S premiär. Sommaren är nu här kära vänner!


Fina födelsedagsbarnet Anna och en glad Hanna!


Anna, Johanna och Jennie


Andera och jag!


Elina, Madde och Hanna


Tack Annas mormor för tårtan! Mmmmm!




Sjuukt vacker när vi kom fram till Tylösand! Vi var inte blyga på jordgubbarna och campagnen!




Fångad av en stormvind- under handtorken! :)


/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är klart, så långt som du har hem så har ju nöden ingen lag... haha Man kan ju tycka att herr polis borde ha bättre saker för sig.. Jobbigt!

2010-06-24 @ 08:03:37
Postat av: Frida

Haha din mor berättade om kissupptäckten! Så kan det gå, de borde ju ha bättre saker för sig!

PUSS

2010-06-24 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0