Jobbe!

Jobbe, jobbe, jobbe. Yes, det är så mina dagar ser ut. Härligt! Nu är jag på fritids i Hylte och det är skoj. Bra att få in lite dagar innan jag börjar på riktigt på Lindex. Idag efter jobbet tog jag bussen hem till stan för att hinna med lite träning (och för att träffa M såklart!), dags att sätta igång igen efter sprutorna för att se om kroppen håller och vill samarbeta. Igår firade vi lille Erik som vipps har blivit stor. När hände detta? Jag och M är sega och trötta som aldrig förr så nu blir det lite fotbolls-VM. Jag tippar att jag somnar i soffan före klockan 22! Tråkigt inlägg, men så kan det bli ibland! Torsdag = ledig och då ska jag leka med Hanna som varit i Spain. Har saknat! Och sen kanske Mia kommer och hälsar på nästa vecka. Hade varit sååå kul! Kul med sommar. Bara lite värme som saknas.



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0