Torsdag!

Min stackars lilla kamera är skadad igen... Pappa får göra ännu ett försök att rädda min kära vita vän, annars är det nog dags att inse att jag får lägga pengar på en ny. Personalen på Simsalabim i Gallerian är verkligen supersöta som alltid hjälper mig. By the way. Sjukt många jobbetimmar denna veckan, så just nu intar alla vänner Fiestas dansgolv medan jag sitter i pyjamas och ska gå och lägga mig för imorgon blir det en tidig morgon på jobbet. Ska städa efter alla slarviga kunder! Hade inte jag haft så fina jobbakompisar hade jag verkligen varit less efter denna vecka. Jag och Jessika festade till det idag med en hamburgare efter jobbet idag. Sen hade vi det mysigt under ett paraply i regnet under Melissa Horns konsert på Marinfestivalen. Sjukt duktig tjej måste jag säga.



Natti!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0