What a night!

Trots att det inte blev någon weekend i Stockholm är jag supernöjd med helgen. Vi började med en trevlig middag på Gastons och sen förfest hos mig. Sååå trevligt hade vi det! Hannas kompisar är ett sånt härligt gäng! Förlåt alla grannar här i Passagen, men vi försökte verkligen gå ut på stan i tid men vips så var klockan efter ett... Sorry! Morfars på det och sen Gastons och sen en cheesburgare såklart! Tack alla för en superlördag!


         

Spel är alltid roligt! Speciellt med en fin kortlek!



Varför alltid dans I soffan?


Eller på andra möbler...




Tycker om!


Gastons! Yeeei!

Och så diggar jag Sandra för att hon har Obamas memoarer i partyväskan!


/Josefine


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Galen kväll, börjar undra vad som faktiskt var i din drink. Drack mindre än någonsin igår men har lyckats få en minneslucka på typ tre timmar, helt tokigt, kommer inte ihåg ett skvätt. Tydligen har jag spillt ner vin någonstans med? Hoppas verkligen inte att det kom till skada, förlåt iaf. Jättefint boende och jättetrevlig/tokig kväll(gissar jag?) Kram

2010-01-17 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0