Torsdag

Idag har jag för första gången lagat ett hål i en tand. Trots min hemska tandläkarfobi, så gick det faktiskt riktigt bra. Stolt över mig själv! Sen blev det en trevlig lunch med Hanna, Anna och Madde. Jag kan varmt rekomendera Gulaschsoppan på Broktorpsgården. Riktigt gott! Blev även en del fynd på stan och finally hittade jag ett par jeans! På Cubus av alla ställen. Tänkte ta en bild, men just det, kameran är ju trasig. Fick rycka mig ur soffan för kvällens spinningpass. Det är när träningen känns riktigt jobbig som det känns extra skönt efteråt!

Måste erkänna att jag börja sakna Marcus riktigt mycket nu. Buuhuu! Tycker inte om att vara ensam...



Nu blir det varm choklad och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0