Planer

Har inte bara smidit på tentan utan även på Stockholmsplaner för helgen. Nu visar det sig att evenemangsbiljetterna är slut och om jag åker blir det en vansinnigt dyr weekend. Buuuhuuu! Hade verkligen varit så kul att träffa både Mia, Linda och Emelie. Vilken helg det hade blivit. Svårslagen! Jävla SJ. Får stanna hemma om jag inte fynda biljetter på tradera eller nåt i den stilen. Men Evelina kommer hem och det luktar utgång i Halmstad med Hanna och brudarna så det lär bli en toppenhelg ändå! Att tentan är klar MÅSTE firas. Och det ordentligt!

Och så tröstar jag mig ytterligare med att min och Marcus spaweekend i Göteborg är bokad. Bubbelpool på taket, hur låter det? 19 feb. sticker vi! Alltid så kul att ha ett datum att se fram emot. Och så kanske, kanske fjällen på det. Det som lever får se!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, men vad är det här?! Vi ska ju ha en galen helg här uppe allihopa! Nu får sj fixa det här. Punkt. Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2010-01-12 @ 19:09:01
URL: http://watchusnow.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kvar hemma i Hstad låter som en klok ide!

2010-01-13 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0